Feedek - itt iratkozz fel!

Kommentek

Jogi asszisztens

Jogi asszisztens felsőfokú szakképzés + szóbeli záróvizsga tételsor

Jogi asszisztens vizsga

2008.07.26. 20:00 TPiros

A 2 éves képzés befejezéseként vár minket a záróvizsga. Az izgulást a többiek már januárban megkezdték, én azonban csak a vizsganapokon csatlakoztam :)  Emiatt nem idegelem magam. Az írásbeliről annyi infónk volt, hogy a suli állíthatja össze a tesztsort, amelyben tényleg voltak is teszt részek és jónéhány fogalomkifejtés. A fogalmak előre adottak voltak, egy kb. 100 meghatározást tartalmazó listáról választottak a tanárok, ezeket érdemes volt alaposan begyakorolni. A teszt adja magát, ha pedig nem, végső esetben biztos megsúgja valamelyik csoporttársad :) Nálunk az írásbeli mindenkinek sikerült, de elég vegyes jegyek születtek.

Ami mégrémisztőbb (?) mindenki számára, a szóbeli vizsga ...hmmm itt csak saját magunkat kell adnunk, nincs ebben semmi ijesztő. Bízzunk magunkban, hogy mindent tudunk, vagy tálaljuk frappánsan a dolgot :) Én jóformán csak a tételhúzásnál izgulok (amikor elmondom meg nagyon jól leplezem). Mivel a mi sulink a Pécsi Egyetemmel volt összeköttetésben innen jött az elnökünk is: Melegh Csilla (ő írta a szoc. könyvet is). Első ránézésre szigorúnak tűnt, de együttműködő volt, és ha kérdezett azt, meg lehetett érteni. Én húztam egy olyan tételt amit tudtam, meg egy olyat, amiben egy kicsit eltájoltam magam :p     Kb. 3-4 óra hossza alatt lezavartuk a vizsgát (kb 15 vizsgázó), páran meg is buktak :(  Ezt követően még tanácskoztak kicsit, kitöltötték a bizonyítványt, eszegettek, stb. Miután megkaptuk a bizit, szétszéledtünk és megünnepeltük, hogy sikerült a jogi asszisztens záróvizsgánk! :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: jogi asszisztens vizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://jogi-asszisztens.blog.hu/api/trackback/id/tr4580428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása