Feedek - itt iratkozz fel!

Kommentek

Jogi asszisztens

Jogi asszisztens felsőfokú szakképzés + szóbeli záróvizsga tételsor

Készen vagyok...

2008.08.16. 17:30 TPiros

Az elmúlt héten annyit ültem munkában a gép előtt, hogy sajnos a saját computeremtől is megundorodtam  :S :S   Inkább be sem kapcsoltam a gépet, volt mivel elfoglalnom magam.. lécet festettem, poharat törtem, pihentem, meg meleg is volt, stb, stb. De most végre ráérek kicsit, be fogok gépelni egy tételt, picit pótolom a lemaradásom.

Ebben a pillanatban nagyokat dörög az ég, már várom a nagy villámokat, hátha lefotózhatok egy-kettőt :)

További kellemes hétvégét mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége

A bejegyzés trackback címe:

https://jogi-asszisztens.blog.hu/api/trackback/id/tr31618848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása